Wednesday, December 7

FY vs FB

hey, wsup dude? for the first time ever making new post at the middle of the night or should i call morning? whatever. people nowadays used to talk about two things. first is about thier love ones, couples, bitches, fuckers and else. the second thing is something that is related to other people behavior. all those two things are so annoy for some people and for some more, they like it because maybe for them its kinda awesome? hm, i don't know.

why am i talking about those two things? because suka hati aku ah nak cakap pasal apa pun blog aku kannnn. haritu dia datang balik dekat aku. kenapa? lepas kau dah hilang lama apehal kau carik aku jugak bro? apa minah2 rempit dah habis eh dekat dunia ni? kesiann. dude, seriously aku tak akan terima kau lagi sampai bila bila pun. im serious. dah la tak jujur, dulu bukan main lagi. tengok2 ada pondan kebret belakang aku. bila dah kantoi lu nak cover. tak payah der. buang masa lu. gua pun malas nak layan. buat bodoh je dekat orang yang macam lu ni. lagi dilayan lagi menjadi-jadi. so gua dah ambik keputusan tak nak layan lu sampai bila-bila pun. and yeah. you ni sweet talker. tapi mulut serupa tahi lembu. okay dah cukup pasal jantantakguna

next, behavior. remaja sekarang suka buat status merepek2. kadang2 tu status macam hareemmm tapi bukan main ramai yang like. *garu ketiak.  aku tak faham lah. kau pakai bomoh eaa? mandrem orang sana sini? lepastu, yang pasal account. dekat account first, kau buat info berbunyi 'status ni dah penuh la, add saya di status kedua iaitu ____________________ ' lepas gua bukak tengok orang yang sama jugak kau add. okay then, maybe other people ada orang lain yang dia add. tak sama dengan account first. gua nak tanya ni, kau layan eh semua orang tu? sampai lima enam tujuh ribu semua tu? layan ke? sorry bro gua tak akan percaya lu layan semua tu. menipu gilaaaaa. next up is about DSLR. yup. sekarang trend budak2 sekolah lepak bawak menatang ni. bro, lu beli menatang tu setakat nak tangkap gambar bro. lu bukannya belajar pun. lain lah orang yang mmg amik course graphic in university. diorang belajar and memang pakar pasal camera semua ni. kau tu? apa kau tau? setakat suruh kawan tangkap gambar kau yang konon tengah tangkap gambar orang lain pakai DLSR. ingat mel mel ah tu? tak langsung okayy. sangat gelii. one more thing. yang duk sebut DSLR DSLR ni tau tak apa maksud dia? eh tak payah nak google sangat. aku kesian je dekat diorang yang sibuk tayang menatang tu tapi tak tau DSLR tu sendiri apa. bodohnya kauuu. ye aku serious ni, buat apa kau beli kalau tak tau? ish ish ish. DSLR stands for Digital Single Lens Reflex. bawak2 lah sedar sikit ye? bagus. okay aku tau banyak berkaitan facebook dekat perenggan ketiga ni. tumbuk hati tanya sendiri 'tergolong tak aku dalam benda2 yang budak comel ni sebut?' kalau tak, kita kawan nak? :) saya add awak lepastu buat bodoh je boleh? k bye. peace !
 
ampun dan maaf kepada sesiapa yang terasa. berkemungkinan saya tak maksudkan anda. ;) 

saya tau saya perasan bagus cakap english, and know what? this is kinda improve my english. try la. nampak tak empat kotak kecik bawah ni? tekan la tekan la. :D kaki dah sakit kbye. morning Malaysia. have a nice day Malaysian :)

No comments: